En bit også fjernt ?

Discussion in 'Vault of Folly' started by BadBuckBigShot, Oct 17, 2006.

Remove all ads!
Support Terra-Arcanum:

GOG.com

PayPal - The safer, easier way to pay online!
  1. BadBuckBigShot

    BadBuckBigShot New Member

    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 17, 2006
    Ive forandret seg mening alle. Ive bestemt seg im å draing fortsette postere men i enda en språk. Da jeg kom på til foraene ive vært å læring hvordan tale norsk. Jeg tror det kommer i hendig. Jeg tror jeg blir bedre med lesende og skrive men jeg finner det meget hard tale. Jeg tror jeg gjør gut. Likevel, de som taler norsk leser dette. Jeg lærer enda en språk slik jeg gjør noe. Gjør denne ikke viser seg De jeg drar en bit til fjernt ? Jeg tror det gjør. Trist om min setningsstruktur forresten, im enda i den tidlig trinn av det.
     
  2. BadBuckBigShot

    BadBuckBigShot New Member

    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 17, 2006
    Делает любой говорит по-русски между прочим?
    Я держал пари, что suffokl может. Русский - не конец моих уникальных талантов языка, позволяют мне уверять Вас.

    Je parle aussi le français. Dans le total je parle 6 langues différentes. Cela était une condition pour mon dernier travail. Vous pourriez dire que je peux parler 7 mais j'ai mis pense que je m'appellerais un Norvégien compréhensible si vous savez que je signifie.

    私はこの言語を話しさえします。
    私平均、はい。 私は多分神です。
    そしてあなたは多分決してこれが何を意味するか知りません。
    もしあなたがすれば あなた 運で。
    ここに私がhewholovesfrigospictures以外の全ての他の電子メールアカウントのために使うパスワードはあります。 パスワードがそうで、将軍。
    そしてはい、そのhewholovesfrigospicturesは私が大体話をしているものとしての手がかりでした。
     
  3. Frigo

    Frigo Active Member

    Messages:
    2,107
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 21, 2006
    Jajj de szeretem az embereket amikor azt hiszik hogy mindenek felett állnak csak azért mert tudnak alapfokon beszélnek 1-2 nyelven. Azt hiszem ezt hívják úgy, hogy elitizmus. Én is tervezem hogy megtanulok németül, franciául, eszperantóul, esetleg még japánul és svédül vagy norvégül. Persze ez 6*5, avagy 30 év. Viszont nekem van életem, ellentétben egyesekkel, egyetemre is kell mennem, meg van pár dolog is amit meg kell csinálnom, így nem nagyon marad rá időm.
     
  4. Wolfsbane

    Wolfsbane Well-Known Member

    Messages:
    4,498
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Nov 11, 2005
    Jahaja. Då alla ska skriva på sitt språk så kan ju jag göra det med. Men det var då fan det dummaste någon kunde komma på att göra; vi har fan redan gått igenom det här på TA... Striderna på de egna språken. Fy fan, alltså.
    Jaja, men det var ju sött det här. Tur att det finns så många svenskar på TA, dock.
     
  5. Telcontar

    Telcontar Well-Known Member

    Messages:
    2,780
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 10, 2006
    Tosser
     
  6. DarkUnderlord

    DarkUnderlord Administrator Staff Member

    Messages:
    4,315
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Nov 10, 2001
    ... and you said you weren't going to post here anymore. Well shucks, that's a shame.
     
Our Host!